Martisoare pentru tine adunate

Incepe febra confectionarii produselor de primavara - luna Martie, luna martisoarelor.

De multe ori cand sunt cu baietelul meu acasa incepem sa confectionam cate ceva din hartie si astfel am inceput in anii trecuti sa achizitionez diverse materiale: hartie, carton colorat, lipici si diverse ustensile. Am ajuns treptat sa facem si ceva mai complicat- tehnica quilling (tehnica infasurarii hartiei).

Daca anul trecut am realizat felicitari pentru rude si prieteni prin quilling, in acest an am inceput sa realizam martisoare din hartie tip quilling, din pene si margele, din hartie sau din fetru.

Cateva modele le prezint aici, cine vrea sa faca se poate inspira si astept si eu un mic feedback.

1. Martisoare din benzi de hartie - quilling 

Martisoare




Martisoare handmade



2. Martisoare din fetru si margele -
Margele si paiete cusute manual pe figurine dn fetru colorat.
Fluturi disponibil 9 bucati.

martisoare fluture





3. Martisoare din margele - model rustic
Martisoare realizate din margele si paiete colorate ce imita boboc de floare si frunze in diverse nuante:
galben, rosu, albastru. Carton martisor decorat cu pamblica de dantela verde rustic.
Combinatie deosebita.



martisoare rustice


3. Martisoare din pene colorate si margele mici -






4. Set martisoare flori - mari 10 bucati





flori din hartie, guilling














Martisoarele prezentate in imagini nu mai sunt de vanzare.
Acestea au doar caracter inspirational.
Multumesc pentru intelegere.

Va plac?
Astept comentariile si sugestiile voastre.

Tutorial publicat pe pe www.ilovehandmade.ro - cititi si apreciati.

http://ilovehandmade.ro/2014/02/25/cum-poti-face-un-martisor-tip-quilling/#more-10977

Contact:
tel: 0742836771






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Am redescoperit produsele Avon!

Confidente sau cum sa muncesti la domiciliu

Nostalgia verii - cercei "marini"